Mollerussa Comercial sorteja 1.000 euros en la campanya de primavera

Grallers en el cicle de Joves Intèrprets

09/04/2025
SOCIETAT
Mollerussa

Tiqueteja a Mollerussa és el nom de la campanya de primavera organitzada per l’associació Mollerussa Comercial en col·laboració amb l’ajuntament, l’objectiu de la qual és fomentar l’activitat als comerços i serveis locals.

La iniciativa comença avui dimecres i es prolongarà fins al 9 de maig. Té com a principal atractiu el sorteig de deu premis de cent molleuros cada un entre els clients que duguin a terme compres superiors a 20 euros als establiments adherits a aquesta associació.

Aquesta quantitat s’haurà de gastar en botigues de diferents serveis que estaran detallats a les targetes que s’entregaran als afortunats, tal com van explicar Lídia Vilaltella i Jaume Carulla, de Mollerussa Comercial. D’aquesta manera, es repeteix una fórmula que ja es va utilitzar durant la passada Open Night i va ser tot un èxit.

L’objectiu és beneficiar un número més gran de persones i, alhora, donar visibilitat a tots els sectors empresarials que formen part de l’associació, com perruqueries o restaurants, a més de comerços. Cada establiment tindrà la seua urna per dipositar els bitllets participants. El sorteig es portarà a terme el pròxim dia 10 de maig durant la celebració de la Mostra de Vins, un esdeveniment que l’associació està preparant.


Grallers en el cicle de Joves Intèrprets

Cinc concerts integren el programa del sisè cicle de Joves Intèrprets, organitzat per l’Associació de la Música, que se celebrarà al teatre L’Amistat i Cal Jaques del 13 d’abril al 14 de juny.

El cicle oferirà a joves músics encara en formació l’oportunitat d’actuar en directe interpretant tant música clàssica com contemporània. La primera cita serà el dia 13 a les 7 de la tarda a L’Amistat, amb l’actuació d’Adrià Crespo al piano. La novetat serà aquest any la participació d’un grup de grallers, dirigit per Jan Castells, el dia 27.

Infolleida
Segre