El Xafatolls conquereix sis podis al Català d’atletisme sub-18 i sub-23

25/06/2026

L’Associació Atlètica Xafatolls de Mollerussa va conquerir sis podis en el Campionat de Catalunya sub-18 i sub-23, disputat el cap de setmana passat a Girona, en una gran actuació dels atletes del club del Pla d’Urgell. En la categoria sub-18, Anna Mas va firmar una destacada segona posició en la modalitat de 2.000 metres obstacles amb un temps de 7.11.40 que li va valer per firmar la seua millor marca personal (MMP).

Per la seua part, Marc Benavent va aconseguir el subcampionat en els 1.500 metres llisos, firmant el seu millor registre personal. En la prova de 400 metres tanques, Laia Bardají va aconseguir la medalla de bronze amb una marca de 1.04.42.

D’altra banda, en la categoria sub-23, Pau Aiguadé va firmar un doblet amb medalla de bronze en les proves de 5.000 i 1.500 metres llisos, l’última amb un temps de 3.57.82 en un final molt ajustat. Finalment, en la prova de 5.000 metres llisos, Oriol Jové es va emportar la medalla d’or després d’una imponent actuació.

Els propers dies 4 i 5 de juliol, Anna Mas, Laia Bardají i Marc Benavent participaran en el Campionat d’Espanya de Castelló i els dies 11 i 12 de juliol Pau Aiguadé i Oriol Jové faran el mateix en l’Estatal a Càceres.

Infolleida